Autor |
Wiadomość |
Chester
Administrator
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żary Płeć: Male
|
|
Fallout 1 - Ogólnie |
|
Fallout
Tło fabularne Fallouta to scenariusz typu historia alternatywna, gdzie Stany Zjednoczone próbują opanować fuzję nuklearną, dzięki czemu mogłyby w mniejszym stopniu polegać na ropie naftowej. Nie dzieje się tak jednak aż do 2077, zaraz po tym jak konflikt o złoża ropy naftowej prowadzi do wojny między Stanami a Chinami, który kończy się użyciem bomb atomowych, przez co gra dzieje się w postapokaliptycznym świecie.
Bohater gry jest potomkiem tych, którym udało się znaleźć schronienie w jednym z rządowych schronów przeciwatomowych. Gra rozpoczyna się w 2161, gdzieś w środkowej Kalifornii, w Krypcie 13 (Vault 13). Jej bohater zostaje wysłany na poszukiwania urządzenia zwanego "water chip" (w wersji polskiej przetłumaczono tę nazwę na hydroprocesor), ma on 150 dni na wykonanie zadania.
źródło: wikipedia
Przecudowna gra do której wracałem setki razy Otwieram dyskusję ogólną [/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:34, 23 Maj 2012 |
|
|
|
|
Pawlowicz
Rekrut
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzów Płeć: Male
|
|
|
|
Będę szczery za co pewnie mnie zniszczycie, ale Fallout 1 nie był w moim przekonaniu "idealną grą", jego następna część Fallout 2 też takowy nie był (strasznie w oczy raziły bronie, które były podzielone na super i denne ). Wracając do Fallouta 1, o ile sam początek gry mi się podobał, bo zadanie niby proste (water chip) stawało się skomplikowane. Jedak potem, nagle z dupy jeden człowiek ma pokonać armię super mutantów? Do tego dochodzi frakcja za którą niezbyt przepadam, która jest niezbędna by nam w tym pomóc. Od tego momentu gra przestaje mnie tak satysfakcjonować jak wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:04, 03 Lip 2013 |
|
|
Chester
Administrator
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żary Płeć: Male
|
|
|
|
Jasne, że F1 i F2 miały masę niedociągnięć, a po którymś z kolei przestudiowaniu biblii Fallouta znalazłem kilka niedoiągnięć fabularnych. Pamiętajmy jednak, że gry z 1996 r. zazwyczaj były za Falloutami 100 lat. No i co najważniejsze, to zajebiście ciężki klimat z mocnymi wstawkami czarnego humoru decydował o grywalności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:57, 15 Sie 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|